الأربعاء، 15 أكتوبر 2008

استراحة قصيرة


السلام عليكم
وصلني على الايميل بتاعي اليوم مجموعة الصور دي... فحبيت اشارككم بيها و هو بالمرة نعتبرها استراحة صغيرة من الكتابة ... عارفين احنا دايما بنبحث على الصور في الكتب قبل ما نقرأ الكتاب اصلا ...
تعالو نتفرج مع بعض

ده اجمل بيت في العالم بتاع رونالدينهو ... الي ميعرفش مين ده ميسألش


و ده اجمل كوبري في العالم ... الظريف ان اليابانيين هما الي بنيينه ... شوف قصيريين بس عفاريت


و نتجه الآن لكندا عشان نشوف منظر شلالات نياجرا الي تعتبر من اجمل شلالات العالم..


نسيب المباني و الشلالات بقى و نتجه للبني ادمين يا ترى فيهم حاجه جميلة!!!!!

الصغنن الجميل ده باكستاني و اخد جائزة اجمل طفل في العالم ... بزمتكم مش يتاكل اكل


و عشان البنات ميزعلوش تبقى دي اجمل بنت في العالم




وطبعا مينفعش نفوت العيون و جمال العيون ... انا مش عارف البنت دي لما تكبر حتعمل ايه في الي حيبصلها



و طبعا زي مشفتم الجمال في البني ادمين لحد سن معين ... بعد كده صعب نلاقي حاجة جميلة للاسف ...

نسيب البني ادمين و نلقي نظرة على عالم الحيوان..

انا ححط الصورة دي عشان انا عارف في شخص معين حتعجبه جدا ... دي صورة اجمل حصان و طبعا حيكون حصان عربي



و نسيب الحيوان و نرجع للطبيعة الي اكيد فيها حاجات اجمل من اننا نوصفها بالجمال

الصورة دي مش حعلق عليها حسيبكم تتفرجوا عليها و كل واحد يشوف فيها الي هو عايزه

ارجوا ان الصور تعجبكم ... و معلش واضح اني رغاي .. يعني محطتش الصور و سكت انما لازم اتكلم ...

هناك 6 تعليقات:

غير معرف يقول...

من حسن حظي إني دايما أول تعليق

الصور جميلة جدا

ولو كنت طلبت مني مشاركة

كنت وريتك صور تحفة..و بإيدي

: D

ما علينا

ماشاء الله الولد والبنت الصغيرين

تبارك الله....ربنا يوعدني بطفل عسول كده يا رب

أما صورة قطرة الندى

فدي بجد اللي أنا تنحت قدامها

سبحان الله...

تصدق البوست ده ريح أعصابي شوية ؟؟؟

ممكن أسرق منك الفكرة وأنزل صور بس بعد كده

ومش هتكلم زيك كده

أنا هكتم خالص...بقي مالوش لازمة اليومين دول أساسا

: )))))))))))

رئيس التحرير يقول...

آخر صوره ...دي بنوره من بنورات الحياه الي بتتفاني فى امتاع الآخرين بص معاي تاني علي الصور ه وشوف البنوره
...آسف لم اعرفك بنفسي بس انا مش جاي من الشارع ..انا جت من طريق شرعي وصحيح..وصلني لحاجات حلوه .

Mostafa Safwat يقول...

اولا طبعا بنورة الامورة (على حد قولك) :)
شكرا انك دائما الاولى في التعليق و الحمد لله ان الصور عجبتك و ريحتلك بالك شوية.

ثانيا رئيس تحرير
متشكر من حضرتك جدا وواضخ من تعليقك و تعليق اختنا بنورة ان الصورة الاخيرة دي كان عنجي حق في اني اتركها من غير تعليق.
بس انا مفهمتش كلامك بتاع جي من الشارع و جي من طريق شرعي ... يا فندم انت نورتني و كل الناس الي بتجيلي فعلا بتبعث في قلبي السعادة لاني عندما بدأت هذه المدونة توقعت اني سأكلم نفسي فيها و لن يرى او يقرأ ما اكتبه اي انسان و لكن بتواجدكم معي بتثبتولي مدى خطئي و فعلا بتسعدوني.
شكرا للجميع

prince4ever يقول...

صور في منتهى الجمال يا برنس
اسمحلي اسيفها عندي يا معلم
تحياتي

ojg يقول...

أكتر صورة شدتني كانت عيون البنت
مش بس لونهم ووسعم ما شاء الله
لأ،، حسيتهم كمان معبرين قوي
وقطرة الماء دي مش ممكن
من كتر حبي لصور قطرات الندى
عندي كم هائل منها
بس بصراحه
الصور كلهم أجمل من بعض
وأسلوبك في عرضهم زاد جمالهم
بجد إختياراتك روعة
تسلم إيديك
:)

Mostafa Safwat يقول...

برنس دائما : اهلا بيك في المدونة و اتمنى انها تعجبك. اتفضل و خدالي يعجبك من الصور (قال يعني انت مخدتش لسه).

وزة : سعيد بمرورك على المدونة وشكرا على التعليق الرقيق منك . انا مريت على المدونة بتاعتك ووجدت فيها الكثير من المشاعر و الجمال و ارجوا انك تلاقي عندك وقت تمري على باقي المواضيع عندي.