الأربعاء، 10 يونيو 2009

هويت

للحب كاس شربته و هويت
وبعد ما طرت لفوق
لقيت نفسي هويت
نديت على قلبي
سألته جرالك ايه!!!
قالي يا صحبي انا خلاص هويت
لو كان بإيدي مفتاح الهوى
ما كنت على الارض اترميت
ولاكنت في يوم سيبتك تجيلي
تقلي يا قلبي
انا حبيت

هناك 6 تعليقات:

MaNoOoSh يقول...

حوار ما بين القلب والاحساس
وهو دة الحب

كلام جميل قوي

تحياتي

Mostafa Safwat يقول...

ربنا يكرمك
قليلين اليومين دول الي بيرفعوا معنوياتي
يا رب ما تنقطعيش عن زيارتي
شكرا

الجواز و سنينه يقول...

عجبنى اوى الكلمتين دول
ــــــــــــ
لو كان بإيدي مفتاح الهوى
ما كنت في يوم هويت
ولاكنت في يوم سيبتك تجيلي
تقلي يا قلبي
انا حبيت
ــــــــــــــــــــ
مش عارفه ليه الخوف من الحب
يمكن علشان بنخاف من البعد او الهجر
و الخوف من الالم بيبعدنا عن الاستمتاع و لو المؤقت من الحب
زى ما نكون بنحب و احنا ورى ظهرنا ماسكين السكينه
و يمكن فعلا بنستسهل اننا نبعد عنه تماما خوفا منه
معانى عجبتنى منك اوى
تحياتى

Mostafa Safwat يقول...

ده مش خوف من الحب
دي نتيجة البهدله بتاعت الحب :)

mohamed ghalia يقول...

الله على اللكات حقيقى روعة

Mostafa Safwat يقول...

اهلا اهلا بيك يا محمد
بس انا مفهمتش الكلمة الي انت قلتها
يعني ايه "الل كات"